Show By Pastel Allıklar


Merhaba arkadaşlar. Bugün yanaklarımızı renklendiren allıklar konusunda size tavsiye edebileceğim 2 ürünü tanıtmak istiyorum: Show by Pastel Duo Blush-on 421 ve 422.
Tavsiye ediyorum çünkü bir pakette iki farklı renk barındırıyor. Bir nevi palet gibi. Fiyatları da oldukça uygun. (Sanırım 12 TL'ye almıştım.) Renkleri ne çok aşırı ne de çok pigmentsiz. Dağıtması da zor değil. Ben Eklips'in kabuki fırçasıyla sürüyorum ve öyle bir fırça kullandığım için de ürünü fırçaya alırken yanlışlıkla iki rengi de almamak adına biraz zorlanıyorum sadece.



Eskiden hiç allık kullanmazdım ve uygun fiyatını görünce bir tane allığım da olsun diyerek almıştım pembe tonlarındaki 421 numarasını. Bir tarafı açık simli, diğer tarafı da mat bir pembe. Simli kısmını kullanmıyorum çünkü sim sim duruyor ve yüzümdeki kusurları daha çok belirginleştiriyor. Belki göz pınarlarını aydınlatmak için kullanılabilir. Ama mat olanı benim beyaz tenimde oldukça doğal, tatlı bir pembe gibi duruyor. 



422 numarasının bir tarafı mat şeftali, diğer tarafı sıcak bir bronz renkte. Şeftali rengini son zamanlarda çok kullandım çünkü ilkbahara çok yakıştığını düşünüyorum. Bronz rengi bir çılgınlık yapıp kontür olarak denedim ama sürdüğüm anda imkansız olduğunu anladım çünkü fazla sıcak bir tonu var. Hafif sedefli ama simli olmadığı için severek kullanıyorum. İki renk karıştırılarak da kullanılabilir. Sizler için renkleri koluma swatchladım:



Umarım hoşunuza gitmiştir. Yorumlarınızı bekliyorum. Sevgilerimle <3

0 yorum :

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.