Likit Eyelinerlarım


Merhaba arkadaşlar!
Bu yazımda herkesin baş belası ama aynı zamanda vazgeçilmezi olan eyelinerlardan bahsedeyim dedim. Vazgeçilmez desem de şu aralar neredeyse hiçbir makyajımda eyelinera ihtiyaç duymadım. Çünkü son uğraşlarımda güzelim göz makyajlarımı hep eyeliner çekmeye çalışarak mahvettim. Artık sadece alt kirpik diplerime kalem eyeliner ve bazen de üst kirpik diplerime koyu renk far uyguluyorum ve kuyruklu eyeliner çekmeme gerek kalmıyor. Sonra da zaman ve paradan tasarruf ettiğimi düşünerek kendimi avutuyorum. :D
Benim şimdiye dek üç farklı eyeliner deneme fırsatım oldu. Üçünden de bahsedeceğim. En kötü deneyimim olan Flormar Dipliner ile başlayayım:
Bunu almadan önce arkadaşımdakini birkaç kez denemiş ve memnun kalmıştım. Sürüşü zor değildi ve tek katta simsiyah görünüyordu. 


Fırçası uca doğru inceliyor, bu yüzden sürerken fazla yan yatırmamaya özen göstermenizi tavsiye ederim. Gerçi eminim siz nasıl eyeliner sürmeniz gerektiğini biliyorsunuzdur :D
Şimdi neden en kötüsü bu diyeceksiniz. Sorun, "Bundan bir tane de ben alayım," dediğim zaman başladı. Flormar'ın internet sitesinde indirim varken sipariş ettim (normal fiyatı 18.90dı ama indirimle 10-12 TL olmuştu) ve gelen ürün hiç arkadaşımda denediğim o ürün gibi değildi. Asla öyle siyah durmuyordu. Sulu boya gibi bir şeydi. Sadece bir kez deneyip kenara attığım bir faciaydı resmen. En kötüsü asıl şimdi geliyor: kendisini bu yazıya dahil edeyim deyip de elime alıp bir incelediğimde fark ettim ki ürünün son kullanma tarihi 2005... 
Tamam, normalde hiç umursamam kozmetik son kullanma tarihlerini. Hatta aşsa da kullanmaya devam ederim. Ama ürünü bu senenin başında almıştım ve 12 yıl önce tüketilmesi gereken bir ürün yani :D Yanlış basılmıştır belki diyeceğim ama o sulu boya kıvamını nasıl açıklayacaklar? Zaten daha önce de böyle bir şey başıma gelmişti. Yine Flormar'ın internet sitesinde alışveriş yapmıştım ve oje seti hediye etmişlerdi fakat ojelerin tarihi geçmişti. Flormar ürünlerini çok sevsem de böyle durumlar beni markadan soğutabiliyor.

İkinci olarak NYC Liquid Eyeliner'dan bahsedeyim: Oldukça sevilen ve övülen bir ürün. Hiç high-end markalara ihtiyaç duydurmayacak uygun fiyatlı (8.90 TL gibi bir fiyatı vardı) simsiyah, ince fırçalı bir eyeliner. Bu fikir aklımda Watsons'a koştum. Tabi o heyecanla yanlış ürünü almışım. Kendime simli siyah bir eyeliner edinmiş oldum :D



Sürümü çok güzel. Fakat benim aradığım siyah ve mat duran bir eyeliner olduğundan bunu da bir kenara attım.

Şimdi en güzeline geliyoruz: The Balm Schwing Black Liquid Eyeliner. Evet fırçası ince. Evet hemen matlaşıyor. Evet simsiyah.


Fiyatı normalde 42 TL filan. Ama ben tabi ki Gratis indirimlerini bekledim ve yarı fiyatına aldım. Kalıcılığı gözünüz yaşarmadıkça başarılı diyebilirim. Ancak çıkarırken her yere bulaşıyor söyleyeyim.

Aşağıda üçününde swatchlarını görebilirsiniz: 


Şimdilik benden bu kadar. Final haftasında olduğumdan fazla ilgilenemedim ama yeni yazılar yolda :) Umarım yorumlarınızı esirgemezsiniz. Kucak dolusu sevgiler <3


0 yorum :

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.