Yves Rocher BB Krem İzlenimlerim


Herkese merhaba! Bu yazımda sizlere bitkisel olduğu için sevdiğim bir marka olan Yves Rocher'nin BB kreminden bahsedeceğim. 
Ben makyajda pek BB krem kullanan biri değilim. Yüzümde çok fazla kusur var ve kapatıcı + fondöten kombini yapmadan asla örtemiyorum. BB kremleri sadece sabah okula giderken makyaj için vaktim olmadığında ya da bir mucize eseri kusurlarım azaldığında kullanıyorum. Bu yüzden BB krem geçmişim Garnier BB Krem Saf & Temiz'den ibaret ki kendisi oldukça güzel bir ürün.
Gelelim bu BB Peau Parfaite'e... 


İçeriğinde yeşil pirinç özü bulunuyor ve 6 etkiyle cildi kusursuzlaştırmayı vadediyor: nemlendirme, rengi bütünleme, kusurları gizleme, pürüzsüzleştirme, ışıltı verme ve 20 GKF ile güneşin zararlı ışınlarından (UVA/UVB) koruma. Ayrıca mineral yağ ve paraben de içermiyor. Şahsen kokusunu da çok beğendim.


Ürün 50 mllik tüp ambalajda ve kullandıktan sonra bir miktarı resimdeki gibi kapakta kalıyor. Benim için ilk eksisi bu oldu. Bakalım ciltte nasıl duruyormuş.


Yüzüme sürdüğümde yaydırması zor olduğunu düşündüm. Biraz kalıp gibiydi sanki ve yapısı da Garnier'den daha yoğundu. Gel gelelim ne kadar yoğun olursa olsun kusurlarımı kapatamadı. Tüm cilt tipleri için olduğu yazıyor fakat ışıltılı olduğu için karma/yağlı ciltlerde ıslak bir görüntü bırakıyor. En azından bende öyle oldu. Sonrasında sizin için elimin üstüne de swatchladım. Ama maalesef bir daha kullanacağımı sanmıyorum. Belki içeriği Garnier'den daha temizdir (hatta daha fazla GKF içeriyor) ama bir BB kremden beklediklerinizi karşılamıyor.
Yves Rocher'nin severek kullandığım ürünlerini de ilerleyen zamanlarda sizlerle paylaşacağım ancak bu ürün benden tamamen eksi puan almış bulunuyor. 
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Yorum bırakmayı unutmayın, seviliyorsunuz. <3

0 yorum :

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.