İlk Yayın! Wet n Wild Far Bazı İncelemem


Herkese merhaba! Havalar ısınmaya başlarken ben de artık blog yazılarıma başlayabilirim diye düşündüm ve ilk yazım ne olsun diye düşünürken, "makyaja neyle başlarız?" diye bir ampul yandı kafamda. Ben de en sevdiğim far bazım Wet n Wild Photofocus Eyeshadow Primer'da karar kıldım. 
Aslında daha önce pek far bazı tecrübem olmadı. Hatta bu bazı da yaklaşık 5 aydır kullanıyorum ama resmen daha önce yaptığım şeyin makyaj olmadığını yüzüme çarpan bir ürün oldu. 
Göz kapaklarım yağlı olduğu için gözüme sürdüğüm farların 1-2 saat sonra ince bir çizgi haline gelmesi kaçınılmaz bir durumdu. Ben de "nasıl diğerlerinin göz makyajı olduğu gibi kalırken benimki bulamaca dönüyor," diye düşünüp bunu engellemenin yollarını Google' a bir sorayım dedim. Ve bunun oldukça basit bir yolu olduğunu gördüm: bir far bazı. Sadece makyajı gün boyu gözümde tutmakla kalmıyor, aynı zamanda farın rengini de ortaya çıkarıyormuş bu mucizevi ürün.
Gidip bir tane edinmeye karar verdiğimde bayram indirimleri sonrasıydı ve neredeyse hiçbir kozmetik mağazasında kalmamıştı. Son durağım Yves Rocher'ydi. Bu markanın far bazı hakkında hem olumlu hem olumsuz yorumlar vardı internette. Ben de bir deneyeyim dedim. 
Ancak hiçbir fayda etmedi benim yağlı göz kapaklarıma. 
Daha sonra far ve rujlarıyla tanıdığım Wet n Wild markasının far bazını aldım. Wet n Wild ülkemizde sadece Gratis mağazalarında satılan bir marka. Fiyatına göre yüksek performanslı ürünleri var.


ONLY A MATTER OF PRIME diye geçiyor bazımız. Hayvanlar üzerinde test edilmemiş ki bu en büyük artılarından biri benim için. 10 mLlik bir tüpte ve bir göz için mercimek tanesi kadar sıkıp parmağımın ucuyla pıt pıt yaparak yaydırıyorum ve yeterli oluyor. O yüzden oldukça uzun süre idare edeceğini düşünüyorum. 


Ürün ten renginde fakat gözde hiç belli olmuyor. Bu arada göz kapağınız kuruysa kullanmanız tavsiye edilmiyor. Benim bile bazen sağ göz kapağımı pul pul yaptığı oluyor. 


Far rengini belli etmek konusundaki performansını gösterebilmek için en pigmentsiz farlarımdan biri olan Rival de Loop Young XXL Bronze paletimden bir renk seçtim. Ama gerçekten en pigmentsiz rengi seçmişim, kendimi tebrik ediyorum. Bazla bile zar zor seçiliyor. 
Göz makyajımı gün boyu sabit tutuyor, eyelinerımı olması gerektiği yerde tutuyor. Benim için yeterli. Siz bir far bazından neler bekliyorsunuz? Severek kullandığınız bir baz var mı? Yorumlarınız bekliyorum. Şimdilik hoşça kalın. Seviliyorsunuz <3





2 yorum :

  1. Bu aralar bb krem almayı düşünüyordum. Uyarı niteliğinde güzel bir değerlendirme olmuş. Teşekkürler kokoş panda 🐼

    YanıtlaSil
  2. Harika bir far bazı bence de. Kullandiklarımın arasında en iyisi buydu! Cok uzun bir süre geçse bile farimi hep tazelemişim gibi bir görüntü bırakıyor

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.