Yves Rocher Kepek Önleyici Şampuan

Merhaba arkadaşlar, yeni ve kısa olacak olan yazıma hoş geldiniz! Şampuan hakkında konuşacağım için fazla fotoğraf çekmedim ve üzerinde de konuşacak pek bir şey yok aslında :D Sadece alma planı olanlar için rehber olabilir diye düşündüm. 


Yves Rocher'nin şampuanlarını arkadaşım oldukça övmüştü. Onun kullandığı hangi tipti bilmiyorum ama benim saçımda kepek problemi olduğu için bu kepeğe karşı etkili olanına bir şans vereyim dedim.


Ürünün vaatleri: İlk uygulamadan itibaren kepekleri gözle görülür derecede azaltır. Yeni kepek oluşumunu engelleyen kepeğe karşı etkili şampuan, saçlarınızı arındırarak hafifletir, daha zinde bir görünüm sağlar, saç derinizi yatıştırır. Formülündeki Nar Kabuğu, kepek karşıtı, arındırıcı ve koruyucu özellikleri ile hem saçlarınıza aradığınız ferahlamayı sağlar hem de hoş kokusu ile sizi etkisi altına alır.
Bende kepeği azalttığını söyleyemem. Pek bir fark yaratmadı açıkçası. Ayrıca saçlarım sanki daha çabuk yağlanır oldu. Dikkatimi çeken bir nokta da şişenin küçük olması. Bildiğim kadarıyla büyük boyu da yok. Ben genelde 500 mL kadar şampuanlar kullandığımdan bir anda şişeyi yarıladığımda korkmadım değil nereye gitti bu şampuan diye :D


Gerçekten güzel koktuğunu söyleyebilirim. Paraben, silikon ve renklendirici içermemesi de iyi bir yönü. Ancak ben Head&Shoulders'ın Okaliptüs Özlü Rahatlatıcı Bakımına geri döneceğim. Henüz saçıma daha iyi gelen bir şampuan bulamadım malesef. Daha doğal içerikli, mümkünse cruelty-free olan ama kepeğe gerçekten iyi gelen bir şampuan (çok şey istedim galiba) öneriniz varsa yorum olarak yazın lütfen :)
Dipnot: Erkek arkadaşım ve ev arkadaşı Yves Rocher'nin Yumuşatıcı, Besleyici ve Göz Yakmayan Çocuk & Yetişkin Şampuanı'nı kullanıyor fakat kepek yaptığını söylediler. Hazır şampuanlardan konu açılmışken söyleyeyim dedim :)
Seviliyorsunuz <3


0 yorum :

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.