Wet n Wild Megalast Rujlarım

Herkese merhaba! Yeni yazımda sizlere en çok kullandığım rujlarımdan Wet n Wild MegaLast rujları tanıtmak istiyorum. 
Bu rujları neden bu kadar çok kullanıyorum? Çünkü renkleri çok güzel. Özellikle bendeki renklerin hepsi günlük kullanıma uygun ve bu yüzden de elim hep onlardan birine gidiyor. Başka rujlarla karıştırıp kullandığım da oluyor. O günkü ruh halim hangi rengi istiyorsa artık :) Fiyatları oldukça uygun (yanlış hatırlamıyorsam indirimsiz 12.90 falandı) ve daha pahalı markalara muadil gösterilen renklerle dolu bir seri.



Öncelikle ambalajlarından bahsedelim: bu konuda pek kaliteli olduklarını söyleyemeyeceğim. Arada sırada kapakları çıkabiliyor. Genelde kapaklarına bulaşıyor. (resimlerini çekerken temizledim o yüzden belli olmuyor ama :D) Asansörü çevirirken de biraz zorlanıyorum. Öyle şıp diye çıkmıyor. Biraz nazlı bu rujlar :)



Dokusu hafif sert/koyu kıvamlı. Sürmesi de haliyle hafif zor oluyor. Yarı mat bitişi var. Kalıcılığı da güzel diyebilirim. Hatta swatchları kolumdan çıkarmaya çalışırken oldukça kalıcı olduklarını fark ettim :)



Bendeki renkleri Bare It All, Rose Bud, In The Flesh, Spiked With Rum, Mocha-licious. Sırayla hepsinden biraz bahsetmek istiyorum.
Bare It All içinde kahve ve pembe tonları barındıran hoş bir nude renkte. Bu renk hakkında fark ettiğim bir şey var. Bazen bende çok açık duruyor. Sanırım yaptığım makyaja göre değişiyor. Ama teniniz çok açık renkse böyle bir şey yaşamazsınız diye tahmin ediyorum. Bu rujun  MAC'in Velvet Teddy'si ve Too Faced'in In The Buff'ına muadil gösterildiğini de duymuştum.
Rose Bud içinde şeftali tonları bulunan sıcak bir pembe renkte. Kışın pek kullanmadım ama yazın oldukça sevdiğim bir renk olmuştu. MAC'in Fanfare rengine muadil. 
In the Flesh gül kurusu tonlarında hafif kahvelik barındıran nude bir renk. Günlük olarak hiçbir makyaj yapmasam da kullanabildiğim bir ruj. MAC'in Twig rujuna, theBalm'ın Commited likit rujuna ve Tom Ford'un Casablanca rujuna muadil.
Spiked With Rum yine bir kahveli gül kurusu. Bu renkleri ne kadar da sevdiğimi fark ettim :) Bu ruju zaten arkadaşımda görüp almıştım. Sonbaharda oldukça sık kullanacağınız bir renk diyebilirim. MAC'in Del Rio ve Retro'su ve Kat Von D'nin Lolita'sına muadil.
Mocha-licious adından da anlaşılacağı üzere soğuk bir kahve tonu. Hatta benim dudağımda beklediğimden çok daha koyu durdu. (Biraz daha açık kahve bir ruj arayışındayım, önerilerinizi bekliyorum) MAC'in Whirl ve Verve rujlarına muadil.

Kalıcılığını gösterebilmek için makyaj temizleme suyumdan sıktığım peçeteyle sildikten sonra tekrar fotoğrafını çektim:


Son olarak bu seriyi çok sevdiğimi ve ilk fırsatta Sand Storm rengini de edineceğimi söyleyip yazımı burada bitiriyorum. Sevgiler <3


1 yorum :

Blogger tarafından desteklenmektedir.