Denebunu Exclusive (Aralık)


Merhabalar! 2018'in ilk gönderisiyle karşınızdayım. Bu yazımda sizlere Denebunu.com'dan almış olduğum Exclusive kutudan bahsedeceğim.

Öncelikle Denebunu.com'dan bahsedeyim. Ayda 1 kez, çoğunluğu deneme boy olan, kimi zaman da orjinal boy ürünlerden oluşan kutuları "profili uygun" olan kullanıcılara ücretsiz sunuyorlar. Bazen de Exclusive olan ücretli kutuları oluyor. Ben 6 aydır üyeyim ve profilimin doluluk oranı %100 ama hiç bana uygun bir ücretsiz deneme kutusu olmadı şu ana kadar. Bu durum bana biraz şüpheli geldi açıkçası. 
Bu Exclusive olan kutuya gelecek olursak, bunu birkaç farklı seçenek arasından seçtim. 20 TL'ye aldım ve içinden 6 adet ürün çıktı. Farklı fiyatlarda olan kutular da vardı. Diğer kutuları buradan görebilirsiniz.
Sonrasında gerçekten sorunlu bir teslimat süreci yaşadım. Kargoya verilmesi çok uzun sürdü. (Yaklaşık 2 hafta). Kargomu takip etmeyi bir süre sonra bıraktım ve bir gün Aras kargo tarafından apartımın dış kapısına, başka bir duyuru yazısının arkasına gelecek şekilde yapıştırılmış kargo teslim edilemedi kağıdı gördüm. Görebilmem büyük bir şans eseriydi. Onlara buradan teşekkür ediyorum (!)
Şimdi içinden çıkan ürünlerden biraz bahsedeyim:


  • Remove Squeeze Wax Hazır Sir Ağda-İnatçı Tüyler (Orijinal boy): Bunu denemedim ve büyük ihtimal denemeyeceğim çünkü ağda kullanmıyorum ama bir arkadaşıma veririm büyük ihtimal. İçindeki tam boy ürünü kullanmayacaksan neden aldın diye sorabilirsiniz. Asıl denemek istediklerim L'Oréal'in saç ve yüz maskeleriydi.
  • L'Oréal Paris Elseve 3 Mucizevi Kil Maskesi 150 ml (Orijinal boy): Yağlanmaya eğilimli saçlar için diyor ama kullandığım iki seferde de saçım daha çabuk yağlandığı için bunu da kullanamayacağım malesef.
  • INCIA Doğal Zeytinyağlı Sıvı Sabun 50 ml: Çantama attım, dışarıda sabun olmayan yerlerde kullanmak için iyi bir kurtarıcı oldu.
  • Clinique SPF 30 Yüz Güneş Koruma Kremi 7 ml: Yüzüme kışın güneş kremi süren biri değilim malesef. Yazın kullanırım artık.
  • L'Oréal Paris Saf Kil Detoks Maskesi (1 Kullanımlık) 6 ml: Çok hafif bir yumuşaklık verdi. Onun dışında hiçbir etkisi olmadı.
  • L'Oréal Paris Saf Kil Arındırıcı Maske (1 Kullanımlık) 6 ml: Güzel bir yumuşaklık ve matlık verdi ama etkisi çok kısa sürdü.


L'Oréal'in yüz maskeleri normalde de bu şekilde tek kullanımlık olarak satılıyor ve fiyatları 8 TL falandı.Yani sonuç olarak 20 TL için fena değil ama içindeki denediğim hiçbir şeyi ayrı ayrı almam.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Küçük bir duyuru da yapayım: artık blogumun Instagram hesabında daha aktif olacağım ve özellikle göz makyajlarımı paylaşacağım. Takip edip daha fazlasına erişebilir ve bana destek olabilirsiniz. Hoşça kalın <3

0 yorum :

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.