Flormar 5'li Far Paletlerim



Merhaba sevgili makyaj severler! 
Geçtiğimiz hafta kavurucu sıcaklarda evde hiçbir şey yapamadığım için bu yazı planladığımdan daha geç sizlere ulaşıyor. Yazıda sizlere Flormar Color Palette Eyeshadowlardan 4 tanesini tanıtacağım. Ama öncelikle bu paletleri neden ve nasıl aldığımdan bahsetmek istiyorum. 
Deli gibi KathleenLights videoları izlediğimi itiraf ederek başlayayım. Kendisinin bir videosundaki göz makyajı beni benden aldı ve kesinlikle denemeliyim dedim. Tabi kullandığı tekli farların markası Make Up Geek ve ülkemizde bulunmuyor. Ben de o renkleri neyle sağlayabilirim diye internette tırım tırım muadil arıyorum ve o ana kadar hiç pembe, mavi gibi renkte far almamışım. Günlük makyajımda pek kullanmadığım renkler... 
Bir süre araştırdıktan sonra Flormar'ın bu paletlerine bir şans vermek istedim. Bana sadece mavi paleti (02 Ocean Waves) gerekliydi. Ortadaki açık mavi işimi görür diye düşünüyordum. Sonra Flormar internet sitesinde 4 ürün alımına %40 indirim kampanyası yaptı ve hazır durum böyleyken 3 palet daha beğendim ve hepsini tam hatırlamıyorum ama yaklaşık 60 TL'ye aldım. Şu an her bir paletin indirimsiz fiyatı 27 TL. 
Ürünler elime ulaştı ve gördüğüm an hayal kırıklığına uğradım.O ortadaki mavi hiç beklediğim turkuaz tonu değildi ve sağdaki iki lacivert gibi mavinin neredeyse hiç farkı yoktu. 
Pek fazla kullanmadım paletlerin hiçbirini. Dediğim gibi günlük makyajımda kullandığım renkler değiller. 

08 Dance of Sepia'yı kullanmaya çalıştım nude tonlarda ve mat olduğu için. Ama renklerinden istediğim verimi alamadım. 

09 Transforming Green hiç kullandığım renkler değil. Bu yazı için swatch yapana kadar daha paketi açmamıştım bile. Mat yeşillerle nasıl makyaj yapabilirim bilmiyorum pek. (Önerilere açığım.)

06 Pink Desserts ile pembe bir makyaj yapmayı denedim. Simli renklerden oluşan bir palet. Pigmentasyonu beklediğimden zayıftı. Flormar'ın tekli farlarındaki aşırı pigmentasyondan sonra bunlar biraz fazla hafif kaldı. Belki uyguladıkça rengi artabilir. Makyajı yaparken hep bunu göz önünden bulundurmayı unutuyorum. :D
Bir diğer hoşuma gitmeyen özelliği de göz kapaklarımı fazla kırışık göstermesi. Böyle bir şey hiç başınıza geldi mi bilmiyorum ama bazı farlar (genelde simli olanlar) göz kapaklarımda kötü bir görüntüye sebep oluyor.

Dilerseniz swatchlara geçelim. Hepsini bir koluma sığdırmaya çalıştım, görüntünün kusuruna bakmayın lütfen. :)




Yorum yapmayı unutmayın! Seviliyorsunuz. <3
Not: Kathleenlights'ın o videosundaki makyajını nasıl yaptığımı merak ediyorsanız onunla ilgili bir yazı da paylaşabilirim. :)

0 yorum :

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.